dinsdag, 4 okt 2022

Reacties

  1. Heer,
    Ik wil bidden voor een gezin dat ik 30 jaar geleden voor de eerste keer ontmoete. Ze waren arm, leefden op straat en mama was melaats. Ondanks hun ellende mocht ik bij hen te gast zijn en kookte deze vrouw voor mij. Dank God omdat ik Uw aanwezigheid toen heel diep in mij mocht ervaren.
    Zegen deze familie en hun nakomelingen en dat ze vreugde mogen zijn voor velen
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de vrouwen i grote moeilijkheden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geef mij en ons bidders ...méér geloof !
    Zo ...dat we in alles Gods Genade dankbaar aanvaarden en beseffen !
    Wàt er ook gebeure in ons leven !
    HIJ lééft diep in onze harten !
    Geef mij en ons de Kracht en de Wijsheid om zo verder te léven !
    Dank U Christus !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer Jezus, help mij mijn situatie aanvaarden.
    Geef mij wijsheid om met mijn eenzaamheid om te gaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mag die persoon spoedig ervaren dat ze écht niet alleen is, dat Jezus met haar bezig is, dat velen met haar zijn en haar omringen met warme liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wil graag bidden voor man in de met heel moeilijk karakter de kinderen en vrouw lijden hier door dat Jezus en zijn moeder iedereen mag bijstaan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. U mag op mijn gebed rekenen, lieve mevrouw. Jezus, zijn Moeder: ze staan je zeker bij. Ik vraag aan de zalige Carlo Acutis dat hij voor uw gezin ten beste spreekt, hij die met zekerheid in Gods hart rust.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Samen bidden geeft kracht en bid ik met u allen mee. Zelf vraag ik gebed voor een schoonzus die aan roken en drank verslaafd is., dat ze de moed vinden mag om af te kikken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten