zondag, 11 december

Reacties

  1. Laat ons bidden voor de dyscalculie jongeren die deze week examen wiskunde hebben, en voor hun leerkrachten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag vraag ik een gebed voor ouders die ten einde raad zijn bij moeilijkheden met hun opgroeiende dochter.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor deze intenties.
    Ik vraag ook gebed om innerlijke genezing van onze dochter die nu zo onredelijk en moeilijk doet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, ook ihet hart van de jongeren van nu zijt levendig, werkzaam aanwezig. Mag die aanwezigheid tastbaar worden voor jongeren in crisis, in "kritieke toestand". Laat u voelen. Breng ze tot inzicht. Geef hun bezorgde ouders inzicht, wijsheid, vertrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee voor die jongeren, en voor hun ouders.

      Verwijderen
  5. Ik bid ook mee voor al deze intenties de jongeren en ouders hebben het niet gemakkelijk allen bij God kunnen we steun vinden

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vraag ook om te bidden voor de zus van mijn man die zegt dat ze gekweld is van de duivel ze is in een bejaardenhuis deze nacht kon ze 2 uur niet in bed blijven haar handen en voeten branden langs binnen haar bed is veel te warm ze zat deze namiddag te wenen soms is het beter dan is het er weer

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat triestig! IK ben ook in een bejaardenhuis, en ik zal zeker voor uw schoonzus bidden. Goede moed!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten