vrijdag, 2 dec 2022

Reacties

  1. Heer moge ik een steun en toeverlaat zijn voor al mijn kinderen !
    Maar vooral voor zij die het voorlopig moeilijk hebben !
    Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede God, help alle kinderen die het moeilijk hebben, geef hen kracht en volharding en ook steun aan de ouders die bezorgd zijn. Beste dank lieve Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor kinderen en ouders...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Shalom, Heer Jezus Christus uw liefde is oneindig,wij stellen onze Harten Open om deze liefde ruimschoots te ontvangen ,vandaag dank ik u voor Alles !,Geen vragen ! Gaudete! Ave Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook ik wil mij aansluiten bij het gebed voor kinderen en ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Met een dankbaar hart zeg ik,Dank u voor deze mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten