zaterdag, 10 dec 2022

Reacties

  1. Laten we bidden voor alle goede mensen in de zorg alsook voor mijn zoon die nog steeds worstelt met erge psychische problemen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer,wees allen nabij met Uw LICHT...Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, wil zorg dragen voor allen die zelf "zorg dragen" voor zieken, noodlijdenden, eenzamen... Voor allen die worstelen met problemen, van welke aard ook; vandaag toch bijzonder voor "mijn zoon"...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, ik bid heel graag voor al de intenties die hier neergeschreven zijn... Ik bid heel graag voor iedereen die om Uw hulp vraagt. Blij ook mij nabij Heer. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil ook bidden voor onze kinderen kleinkinderen en één achterkleinkind vooral voor een kleinzoon die door een ongeluk heel veel pijn heeft en aan bed en rolstoel gekluisterd is ook voor een kleinkind in een moeilijke relatie dat Onze lieveHeer inzicht mag geven Heer u wil geschiede

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Heer mogen we al deze intenties aan Uw Barmhartige Liefde toevertrouwen Amen

      Verwijderen

Een reactie posten