zaterdag, 31 dec 2022

Reacties

  1. Laten we bidden voor vrede in de wereld

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve heer wees mij nabij. ik heb dystrofie en moet nog een lange weg. wilt u me daarin nabij zijn. ik ben bang dat het nooit meer goed zal herstellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid ook mee dat alles goed komt. Heb vertrouwen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraag uw gebed voor een vrouw die er helemaal onderdoor zit na een vastgelopen relatie.
    Moge ze diep vanbinnen Gods warmte voelen, en daar kracht uit putten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee met en voor jullie allen !
    Moge wij ,wat er ook gebeure leren onze kruisen te dragen !
    Bidden wij voor elkaar om verder te leven met het besef dat HIJ in ons lééft en onze Grote Trooster is die ons zéér nabij is ...in ons verdriet pijn en ellende !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. IK bid mee voor alle intenties hier aangebracht.
    Ik bid ook dat de Goede Vader het nieuwe jaar mag zegenen en dat de mensheid op weg gaat naar een betere wereld.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer, dan U voor al uw zegeningen wat we mochten ontvangen dit jaar.
    Dank u dat we samen mochten bidden voor elkaar.
    Zegen ons en bescherm ons Heer, ook in het nieuwe jaar.
    Geef ons kracht en moed om uw weg te volgen.
    Help ons om de vrede te bewaren in ons hart.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer, op de laatste dag van het verlopen jaar, ook de laatste levensdag van paus Benedictus XVI, willen wij U danken om uw voortdurend bezig zijn met ons, ook bijzonder met uw dienaar de overleden paus, die U waardig en nederig heeft gediend bij het dragen en schragen van de Kerk.
    Mogen wij allen die Uw naam eerbiedigen en hoog dragen, in het nieuwe jaar groeien in vredevolle verbondenheid, in zelfloze dienstbaarheid, gegeven aan elk-ander.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor mijn schoonma die gisteren is overleden, dat ze mag thuis komen in Gods Liefde.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten