vrijdag, 9 dec 2022

Reacties

  1. Laat ons bidden voor elkaar leden van het bijbelcitaat en voor alle mensen van goede wil

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laten wij bidden , dat ik het einde van een goed werk ook op een christelijke manier kan afsluiten. Niet altijd even gemakkelijk, ik vraag God om raad, dat ik enkel spreek als het ten goede komt en niemand kwetst, en jullie allen vraag ik om gebed !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laten wij bidden voor mensen die angst hebben om te sterven en denken dat ze naar de hel gaan.Moge de Heer hen rust schenken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ook voor die mensen bid ik mee, en voor alle intenties die hier neergeschreven worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor alle aanbevolen intenties van deze dag bid ik mee. Graag een gebed voor mijn kleinneef die in een ingewikkelde situatie een moeilijk te verklaren toestand leeft. Voor zijn ouders: uitzichtloos.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag bid ik voor al de intenties die hier neergeschreven zijn.
    Zelf vraag ik ook jullie gebed voor mijn zoon die op zoek is naar ander werk. Dat hij in zijn zoektocht werk mag vinden dat beter bij hem past... Heer, geef hem moed om zijn zoeken vol te houden. Dank U Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laten we samen bidden dat onze God ons altijd de kracht geeft om te dragen wat op ons pad komt wat zijn wil is en niet het onze ….het stond niet in ons plan maar wel in het zijne …

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vraag gebed voor mijn schoonzoon, vader van drie kinderen.
    Hij is uitgeput, ervaart tegenwerking op zijn werk.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten