dinsdag, 6 dec 2022

Reacties

  1. Voor Lena en Marc, om kracht en geloof, in het samen dragen van haar ziekte

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee voor hen!
    Ook wil ik vandaag speciaal bidden voor mijn schoonbroer in Zwitserland, die vecht tegen zijn ziekte

    BeantwoordenVerwijderen
  3. lieve heer. ik bid voor genezing van mijn arm dat ik niet geopereerd moet worden

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag bid ik mee voor de intenties van deze dag. De Heer sterkt u in Zijn geloof en vertrouwen voor Hem.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wij geloven Heer dat U naar al onze smeekbeden luistert en wij vertrouwen op Uw liefde Amen

      Verwijderen
  5. Goede God, ikbid voor een spoedig herstel voor mijn zwager met COVID. Heer wees hem genadig en alle andere zieken.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten