zaterdag, 17 dec 2022

Reacties

  1. lieve heer blijf mij nabij zodat ik vandaag geen last heb van angst aanvallen !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daarvoor bid ik vurig mee!
    Heer geef ons Uw Vrede om zo onszelf en anderen te benaderen !
    JIJ houdt toch van ieder van ons ...onvoorwaardelijk !
    Maak van onze harten een kribbe waarin JIJ ligt en ons zo héél nabij bent om alle angst te doen verdwijnen ! Dank U Jezus !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. IK zou graag willen bidden voor mijn neef en nicht die al maar dan 20jaar niet meer bij hun moeder willen komen dat het toch vrede bij mijn zus en kinderen mogen komen danku voor het mee bidden
    maar ik wil God ook bedanken dat mijn broer en ik weer veilig uit het zienhuis zijn beide van hart falen dank God kom met Kerst ook bij allen TRrees

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid mee... om vrede in de familie, en uit dank voor de beter gezondheid.

      Verwijderen
  4. Ook ik bid mee om vrede in het beproefde gezin en mag Kerstmis kerst-vreugde meebrengen voor gans het gezin. Vreugde en dank ook om het herstel van de gezondheid van zus en broer.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten