woensdag 28 dec 2022

Reacties

  1. Daar wil ik ook voor bidden! Heer, verhoor ons!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook ! Aub dringend VREDE Heer. Dank U

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gebed voor mijn twee zussen die beiden worstelen met verlies en verdriet. Mijn oudste zus gaat binnen 2 jaar haar zoon verliezen (51 jaar), mijn jongere zus verblijft in een Psychiatrisch Ziekenhuis omdat zij gescheiden leeft van haar man die door dementie in een gesloten afdeling van het verzorgingshuis woont, zij kan het niet verwerken. Moge God hen de kracht geven om door deze moeilijke periode te komen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid ook mee voor uw twee heel beproefde zussen... en voor u ook, want het doet pijn, de pijn van onze naasten te zien. Goede moe, en moge de Heer solaas brengen.

      Verwijderen
  4. daar wil ik ook voor bidden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten