woensdag, 21 dec 2022

Reacties

  1. Ik vraag gebed en vrede voor mijn metekind en haar zoon Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  2. lieve heer ik wil u danken voor de uitslag van mijn kleindochter van 4 maanden oud. Eindelijk na maanden van gesukkel met de voeding weten we nu hoe het komt. nogmaals dank. kunnen we fijn met heel de familie kerst vieren. En voor mijn oom die kanker heeft en morgen voor een scan moet naar het ziekenhuis. dat het lukt om hem te genezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gebed voor vrede met Kerst in elke familie en onder elkaar. Lieve God: zorg snel voor een ommekeer en vrede vooral in Oekraïne. Heb zo'n medelijden met elke burger die geteisterd wordt door Poetins invasie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor alle mensen die zorgen, problemen... hebben. Dat ze in deze Adventstijd een lichtpuntje ervaren in hun leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vraag uw gebed. Mijn vrouw houdt niet meer van mij, zegt ze.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mensonderdemensen21 december 2022 om 16:11

      Ik bid voor jullie beiden. In een huwelijk zijn er soms zwarte dagen, donkere tijden maar met vertrouwen op de belofte ooit uitgesproken en op de grootheid van God kom je al een stap verder.
      Vader wees met deze mensen begaan.

      Verwijderen
    2. Ik bid mee voor dat koppel, en ook voor alle andere intenties

      Verwijderen

    3. Wat een verdriet.
      Ik bid voor u.

      Verwijderen

Een reactie posten