zaterdag, 3 dec 2022

Reacties

  1. ik bid voor mezelf. er gebeuren zoveel dingen in mijn familie en ik hoop dat ik het kan blijven verwerken. wilt u mij nabij zijn lieve heer

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor iedereen die in Oekraïne woont. Voor de oorlogsslachtoffers en hun rouwende geliefden. Voor allen die gewond zijn geraakt.
    Voor gezinnen, jongeren, kinderen en ouderen die moeten leven in angst voor bombardementen.
    Voor mensen die hun huis hebben moeten verlaten - verbannenen, vluchtelingen, ontheemden en voor hen die ze opvangen.
    Voor hen die extra kwetsbaar zijn, geen plek hebben om naar toe te gaan, zich machteloos voelen nu ze geconfronteerd worden met de gevolgen van oorlog.
    Voor de leiders van de naties en allen die de loop der gebeurtenissen kunnen beïnvloeden, dat er zo snel mogelijk een staakt-het-vuren komt.
    Voor kerkleiders. Mogen zij begrijpen hoe ze mensen die worden getroffen door dit vreselijke lot kunnen begeleiden.
    Voor vredestichers. Voor iedereen in Oekraïne, Rusland, Belarus en elders die zich toelegt op het openen van dialogen en het bewerkstellingen van gerechtigheid.

    (Bron: Taizé)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik wil meebidden met de bovenstaande voorbede,
      Ook voor een zieke vrouw en alle zieken, die het niet meer zien zitten, mogen zij de nabijheid van de Heer ervaren en sterkte vinden.

      Verwijderen
    2. Ik bid mee voor deze gebedintenties.
      Heer laat de vrede ontluiken overal op aarde waar mensen onrecht wordt aangedaan.
      Amen

      Verwijderen
  3. Ik bid intens mee voor alle smeekbeden voor Oekraïne, voor elk persoonlijk gebed en ook voor alle mensen die zich inzetten om vrijwilligerswerk te doen. Heer verhoor ons gezamenlijk gebed ! Het is echt nodig. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mag ook mijn gebed bijdragen tot verlossing en vrede voor Oekraïne en alle landen die daar nood aan hebben. Voor allen die zich inzetten voor vrijwilligerswerk, verlossingswerk!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten