woensdag, 14 dec 2022

Reacties

  1. mensonderdemensen14 december 2022 om 06:39

    Ik vraag een gebed voor Griet V. die gisteren is overleden.
    Vader omarm haar met uw eeuwige liefde.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee voor Griet !
    Heer U kent mijn bezorgdheid , help mij om het "los" te laten en te beminnen zoals JIJ ... onvoorwaardelijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vrijdag vroeg ik voor gebed ! Deze week krijg ik al verschillende manieren om verder te gaan en te helpen ons goed werk tot een godsvruchtig einde te brengen ZOnder dat het mij een stikkend gevoel geeft !!! Dank U GOD en allen die voor en met mij mee gebeden hebben ! Zalig deze advents tijd !!! Voor iedereen een zalige kersttijd!!
    Greta

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor de studenten die nu examens hebben. Dat ze een warme liefdevolle thuis mogen hebben, met een attentvol studieklimaat. Dat ze bij een ontgoocheling een arm rond de schouder vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor al deze intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid ook mee voor al deze intenties. Ik bid in deze Adventstijd voor allen die zoekende zijn... Heer, sta hen bij. Zelf bid ik om genade, om kracht, om omarming... om te blijven bidden en te getuigen over mijn geloof... Dank U Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor de kinderen die het moeilijk hebben om hun plaats te vinden in onze maatschappij , dat ze mensen mogen ontmoeten die richting geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Met alle opgegeven intenties bid ik mee; vandaag ook speciaal voor jeanine die opgenomen
    is in de kliniek. Heer, geef haar moed, kracht en hoop; moge ze met Kerstmis 'thuis' zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten