zaterdag, 19 nov 2022

Reacties

  1. mensonderdemensen19 november 2022 om 08:16

    Danku Vader voor deze dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag gebed voor mijn kleindochter 12 jaar /pleegkind/ met ernstige gedragsprobleem.
    Zij en haar ouders hebben uw hulp nodig Heer.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vraag U lieve Heer, mij te laten voelen dat U altijd bij me bent. Verlos mij van mijn angsten en depressieve gevoelens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vraag jouw steun voor mijn zus, die gezondheidsproblemen heeft en voelt dat haar lichaam aan 't aftakelen is. Geef haar kracht en volharding Heer, troost en omarming, zodat ze zich niet alleen voelt in deze strijd. Geef mij inspiratie Heer, hoe ik haar kan bijstaan in deze moeilijke tijd. Dank U Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve goede God, geef aub veeĺ sterkte en ook verbetering voor een heel lieve dame die - door infarct - aan één zijde aan haar onderarm verlamd is. Ze is zeer moedig, maar laat haar Uw Grote Liefde voelen zodat ze zich dikwijls beter kan voelen en kan volharden. Liefdevolle dank Heer !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja we bidden voor al de intenties ook voor broeder Jan die depressief is Heer help hem a u b
    Vele mensen hebben dringend gebed nodig dat ze ook de kracht van het gebed in moeilijke tijden ervaren dank u

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten