maandag, 14 nov 2022

Reacties

  1. Heer moge vandaag de schellen van mijn van onze ogen verdwijnen !
    Leid ons in ons samenzijn vandaag!
    Dank U Christus !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wilt U mij nabij zijn. Ik voel me onrustig, wees mij de weg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor zovelen die onrustig of angstig zijn, breng rust Heer zodat ze zich goed voelen. Voor de mensen in Oekraïne die permanent in angst en onrust leven: schenk hen kracht om elkaar elke dag te ondersteunen. En, goede God, zorg voor het einde van deze onrechtvaardige oorlog. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Graag vraag ik gebed voor en wil ik zelf bidden voor an en Dirk hun zieleheil … an was een jong dementie patiënt … Dirk overleed plots gisteren plots op een familie weekend met kinderen en kleinkinderen ..🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer luister naar ons smeken , verhoor ons bidden amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten