vrijdag, 25 nov 2022

Reacties

  1. Lieve Vader, wilt u bij Kris zijn en hem kracht geven en genezing

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit me hier graag bij aan, vol dankbaarheid voor je dagelijkse inzet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee om kracht en spoedig herstel van Kris.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank vader dat we u kunnen bidden in de gebedshoek, geef Kris de kracht en moed en gezondheid om uw blijde boodschap te blijven verspreiden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid graag mee voor sterkte en snelle genezing voor Kris.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goede Kris. Uw woorden zijn steeds zo belangrijk om een dag als christen zijn te beleven.Ik bid voor jou opdat je vlug herstelt en sterkte krijgt om jou ziekzijn te aanvaarden . Goede moed en dank voor jou dagelijks woord bij de Bijbelcitaten!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mensonderdemensen25 november 2022 om 10:15

    Ik bid mee voor Kris' herstel in dankbaarheid voor wat hij ons dagelijks brengt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid met iedereen mee voor een spoedig herstel van kris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik bid ook mee.
    Moge de Heer Kris genezen en hem en zijn gezin zegenen en kracht geven.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik bid ook mee, om kracht en genezing voor Kris.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Amai mensen, wat een medeleven.
    Het doet me blozen.
    Ik voel een me een pak beter hoor.
    Ik had gewoon een heel zwaar hoofd, en wat zorgen erbij, en zodoende kwam er geen zinnig woord op 'papier'. Maar het is weer beter hoor.
    Dank om jullie vele gebeden.
    Moge de Heer ons allen diep zegenen.
    Hartelijk, kris

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Met jou danken we de Heer omdat het je enigszins beter gaat. In dank blijven de voor je bidden om inspiratie, luisterbereidheid naar de Geest, het goede woord dat raakt. Wij, je lezers, we bidden nog voor je, je gezin; we vragen om vertrouwen en volharding bij het zenden van "Gods boodschap", elke dag, naar zovelen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten