donderdag, 17 nov 2022

Reacties

  1. Ik wil uw gebed vragen voor Chr. die gisteren bij ons in het WZC overleden is.
    Vader, ontvang haar in uw eeuwige liefde.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid voor mezelf dat mijn angst mij niet zo hindert in mijn dagelijks leven. Wilt U mij dragen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid voor onze zoon, dat hij de juiste beslissingen neemt in zijn leven, dat hij zich niet laat verblinden door de materiƫle wereld, maar op het spoor van Jezus Christus komt. Ik bid ook voor onze grote familie, dat er vrede mag komen in ieders leven. Dank U Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Danku Heer voor de mooie 4 weken vakantie die we hadden.
    Ook danku Moeder Maria omdat U ons behoedt hebt voor een zwaar autoongeluk dat ik maar op het nippertje heb kunnen vermijden. dJe Beeltenis die ik onze auto aanwezig is heeft ons al meermaals behoedt voor erge dingen.
    De Heer zij geloofd!

    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten