woensdag, 9 nov 2022

Reacties

  1. Goede God, maak aub zo snel mogelijk een einde aan de oorlog in Oekraine.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daarvoor bid ik ook mee!🙏. Christus help mij om mijn hart meer en meer te openen zodat daar je woning is !💓

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, sterk mij nu dat ik alleen door het leven moet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid ook mee. Ik bid ook voor die kleine kleindochter van 2 maanden voor wie gisteren gebeden werd. Heer, help de geneesheren te vinden hoe ze te helpen. Ik bid ook voor de familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid graag mee voor al de intenties die hierboven verwoord zijn. Zelf wil ik ook nog bidden voor alle mensen die het moeilijk vinden om tot innerlijke rust te komen en hierdoor geneigd zijn om te vluchten en onrust opzoeken zonder het zelf te weten. Zelf vraag ik ook kracht, steun en genade van de Heer om te blijven proberen in de voetsporen van Christus te treden...

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg bezorgd ben ik om een gezin dat me na aan het hart ligt en waarmee het niet goed gaat. Voor hen en voor alle gezinnen in moeilijkheden bid ik met heel mijn hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer, ik bid voor heel mijn familie en vooral voor mijn kleine kleindochter van 2 maanden die in het ziekenhuis ligt omdat ze zoveel spuugt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid vanmiddag voor Jullie allen die het zo moeilijk hebben, in kapel Ossenweg Zoutleeuw...
    In dankbaarheid voor zoveel genade.
    MIEKE
    Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ✅Graag bid ik mee voor bovenstaande intenties , en vraag ik gebed voor Nick (18 j) zoon van mijn neef met een goedaardige tumor aan de hersenstam … niet te opereren , Lieve Heer help hem , lieve Moeder Maria, Sint Jozef bidt voor hem 🙏
    ✅Ook voor het zieleheil van ALLE overledene en hun familie.
    ✅voor bescherming van het ongeboren leven en het oude broze leven.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten