zaterdag, 12 nov 2022

Reacties

  1. Graag wil ik gebed vragen voor Loes, die geestelijk ondraaglijk lijd. Dat God haar genade wil schenken en haar ziel / hart wil openen voor zijn Geest. Dat ze de liefde en vrede van Jezus Christus mag ervaren in haar leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee voor Loes en voor al degenen die met haar begaan zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wees mij nabij in al mijn doen en laten vandaag. Wijs mij de weg> Ik vertrouwe me volledig aan U toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, ik vraag u wees mij nabij in mijn situatie. Volgende week moet ik voor het gerecht verschijnen. Ik vertrouw en geloof in Uw gerechtigheid. Bescherm tegen de aanvallen van de belagers en de vijand.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer ik bid voor mijn kleinkinderen dat ze geen gruwelijke oorlog moeten meemaken ook voor een jonge man die depressief is

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag bid ik mee voor bovenstaande intenties
    Ook voor An haar zieleheil ze overleed vandaag.Ook voor het zieleheil van kleine Lyam, Maarten, jan , Amanda , Jos , Melanie , Frans .

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Laat ons allemaal bidden voor elkanders intenties en ook voor meer geloof en gebed in onze families

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik wil bidden voor kleinzonen die teveel drinken

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar bid ik voor mee. Ik weet uit ervaring hoe alcohol zoveel kan kapot maken.

      Verwijderen

Een reactie posten