maandag, 7 nov 2022

Reacties

  1. Heer ik bid u oor Anna Marieke dat zij vergeving schenkt aan haar schoonmoeder dat tot verzoening lijdt en wij met elkaar eengezegende vergevende Kerstmis mogen vieren ,dank Heer voor de verhoring van deze bede .Ave Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laten we biddden voor de zuivering en heiliging van onze priesters,en speciaal voor een blinde priester,die in een moeilijke communauteit leeft.Dank u Heer dat U ons gebed verhoort

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Laat ons bidden voor hen die levensmoe zijn geef hun kracht verzacht hun eenzaamheid

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, ik bid voor een dochter die geen contact meer wil met ons gezin. Dat zij in Uw naam, kracht en genade vrede met zichzelf zal leren vinden en met haar omgeving.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij. Ik bid voor mijn oom die vandaag voor de 2e chemo moet. Dat hij Uw aanwezigheid mag voelen. En voor mezelf en mijn gezin. Dat we moed en hoop mogen voelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heer, ontferm U over mij in uw barmhartigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve goede God, ik ben al oud geworden en heb veel leed gekend, help me het vele lichamelijk leed dat me overkomt met moed te dragen, in de overtuiging en de vaste hoop en vooral geloof, dat U me weer betere tijden zal schenken. Liefdevolle dank voor Uw hulp en gevende kracht.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten