donderdag, 10 nov 2022

Reacties

  1. God, dank voor al het mooie dat we van U mogen ontvangen. Dank voor scholen waar over u getuigd wordt.
    Studenten godsdienst maken ook deel uit van Uw Rijk. Studenten die over Uw werk willen getuigen, maar die studies zijn zwaar. God, zend Uw Heilige Geest naar hen, zend ze rust en vertrouwen, kracht en geloof dat Uw wil geschiedde. Zend ze de woorden die ze nodig hebben. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik me niet meer zo bang voelt en down.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag gebed gevraagd voor Nick (18 j) met er. Niet opereerbare goedaardige hersenstam tumor 🙏

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor die intenties

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mijn peettante (93) nabij en ik bid voor dat haar angsten minder worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. God, kom deze mensen te hulp! God, haast u zich hen te helpen!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten