woensdag, 23 nov 2022

Reacties

  1. ik vraag een gebed om vrede tussen moeder en dochter en grootmoeder , dat de vrede mag terugkomen
    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, ons huwelijk zit in een diep dal.
    Kom ons te hulp, aub !!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. voor de zuivering en heiliging van de priesters en bischoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. voor genezing van mijn gezondheid : geestelijke totale vermoeidheid

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee, voor vrede in de families en in de wereld, voor het huwelijk waar problemen zijn, voor priesters en bischoppen en voor de genezing van eswannet. Vader van alle mensen, verhoor uw volk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid ook nog voor anoniem van gisteren, dat zijn (haar?) gebroken pols vlug moge genezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer, verhoor al onze gebeden uit ons hart.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor mijn tante die geestelijk helemaal in de war is.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wil graag een gebed vragen opdat mijn zoon zijn werk mag behouden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik bid voor onze kinderen en kleinkinderen omdat ze toch de weg naar Jezus zouden terug vinden ook voor een vriendin van kleinzoon die niet gedoopt is door haar ouders hopelijk komst het nog in orde dank u Lieve Heer voor alles dat we van U mochten opvangen

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik bid voor al deze intenties Heer verhoor ons gebed


    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten