zaterdag, 5 nov 2022

Reacties

  1. Moge al het goede wat om Moeder Aarde gebeurt als Quiksilver zich verspreiden tot eer van God onze Vader in de Naam van Jezus Christus onze Redder en tot Heil van heel de Mensheid.Ave Maria.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Iik smeek U Heer help mij om de gepaste houding te hebben bij een slepend conflict !Moge er verstandhouding zijn en ...vergeving leidend naar echte liefde voor elkaar !Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, ik bid om genade over onze familie, die, wat relaties betreft, danig in het slop zit. Ontwar onze zelfgemaakte knopen, en geef ons weer redelijkheid, liefde en véél véél verdraagzaamheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, wees mij nabij. Ik voel me onrustig, angstig en durf bijna niet naar buiten te gaan.
    Help me aub

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, ik bid voor alle mensen die om bijstand, medeleven, steun, troost... vragen. Wees hen genadig nabij. Dank U Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bedankt voor jullie intenties ! Ik bid zeker mee...! Goede moed ! God alitijd verhhort jullie !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag jullie gebed voor een weduwe met een mentaal gehandicapte dochter. Haar hele leven offert ze alles op voor haar kind, maar met het ouder worden, wordt het erg zwaar.. dank je wel

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Graag gebed voor een vriendin die probeert los te komen van zware demonische invloed. Dank je wel!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten