vrijdag, 4 nov 2022

Reacties

  1. Lieve Heer help mij vandaag mij en mijn mede aard bewoners ons ik gedrag te elimineren en de ander die ik vandaag ga ontmoeten een oprecht luisterend oor te bieden.Ave Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, mijn eenzaamheid drukt mij neer. Geef mij kracht om het te kunnen dragen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, wees C., mijn zieke medezuster, nabij, help ze haar ziekte met U te dragen, en help de dokters die haar verzorgen. Dank U, Heer.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, voor de vele kinderen die het moeilijk hebben na de scheiding van hun ouders. Mogen ze mensen ontmoeten die hun begrip en richting geven, zodat ook zij de hoop niet verliezen.
    Ik dank U Heer.
    Een bezorgde oma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik me weer stukken rustiger mag voelen en dat niet alles zo zwaar en moeilijk voelt. Dat ik dus gewoon mezelf mag zijn van mezelf. En ik bid voor mijn oom die bezig is met chemokuren. Dat hij ook uw kracht mag voelen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten