zondag, 25 sept 2022

Reacties

  1. Ik zou graag willen bidden voor een goede vriend van mij die in het revalidatiecentrum in Gent verblijft na 2 beroertes. Help hem volledig herstellen en help aub om zijn vrouw er opnieuw bovenop te dragen. En dat onze vriendschap nog lang mag duren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil bidden voor mijn zus die veel rugklachten heeft .Dat ze wel op het feestje kan komen .

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Om zegen over mijn kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Straks een wandeling. Moge het een goed samenzijn zijn. Wees bij ons Heer, bijzonder ook in de gesprekken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede Vader,
    Ik bid tot U voor alle intenties die hier neergeschreven werden.
    Ik bid ook opdat Uw Heilige Geest moge neerdalen over mij en allen die tot U bidden.
    Neem ook hen op die ons verlaten hebben en vandaag bid ik ook voor mijn oud-scoutsleider die morgen begraven wordt.. Hij was een voorbeeld van rechtlijnigheid en vriendelijkheid. Geef hem de eeuwige rust.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Laat ons bidden voor jongeren die uit de boot vallen, zodat ze mensen ontmoeten die hen mee op tocht nemen

      Verwijderen
    2. Voor mijn Tante die volgende week een operatie moet ondergaan dat alles goed mag verlopen.
      Graag wil ik gebed vragen voor mijn overleden ouders en familie.
      Vooral voor mijn man en kinderen dat ze de liefde van God mogen leren kennen en ervaren.

      Verwijderen
  6. gebed voor het vinden van gepast werk

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee met jullie allen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gisteren in de abdij van Westmalle een prachtige studiedag meegemaakt - in een organisatie van Laura van abt Poimen ( https://www.lauravanabtpoimen.be/ ) - met Jonas Slaats. Wat een bevrijdende rijkdom heeft Joas in zich om inzichten te geven ; hoe te leven met religie in een seculiere wereld. In dankbaarheid een stil gebed voor ALLE mensen die zoekende zijn over alle godsdiensten heen om in dialoog : gedragen verbondenheid te realiseren.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vraag gebed voor mijn dochter die zwanger is en deze week moet bevallen. Dat de bevalling goed mag zijn en dat moeder en kind gezond en wel mogen zijn. Moedr Maria kreeg haar kind gezond en wel donder een vroedmeester of -vrouw. Help mij bidden..

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten