donderdag, 29 sept 2022

Reacties

  1. Ik bid om zegen over onze bedevaart die wij vandaag met de bewoners doen van het WZC naar Sint-Jozef in Tielrode.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bjd opdat de bedevaarders waar ook ter wereld hun hart openen voor God en vrede, vreugde mogen kennen en die mogen uitstralen op de anderen. Geef vrede aan onze zo zieke wereld Heer;
    H. Engelen bescherm ons begeleid ons verlaat ons niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede Vader,
    Geef vrede aan deze wereld.
    Geef vrede aan iedereen die in onvrede leeft.
    Zend uw Geest over de bedevaarders.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor de bedevaarders ¡Mogen wij allen niet met de lippen maar met het hart bidde ,spreken met Jezus als tegen een vriend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vraag gebed voor nieuw personeel in de verzorgingshuizen. Er is momenteel een groot gebrek aan mensen die in de zorg willen/kunnen werken. En ze zijn zó hard nodig. Hopelijk komen er mensen die de zieken en bejaarden willen helpen bij dit mooie werk. Roosje.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer, blijf mij nabij zodat mijn dag zonder onrust mag verlopen. Ik vertrouw mij volledig aan U toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid mee voor een goed en dankbaar gevoel bij de bedevaarders en een mooie dag, ook voor de dringende wereldvrede, ook voor edelmoedige mensen die bereid zijn personeel in de verzorging bij te staan. Voor een betere wereld, want het gaat niet goed. Dank U, lieve God voor de goeie afloop van al het gevraagde.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Laat ons bidden voor de man van een kennis die zwaar ziek is en zijn leven in handen van de Heer moet leggen. Om sterkte en steun voor zijn vrouw en kinderen. Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mag de kracht van de Geest deze zwaar zieke man sterken, steunen, bemoedigen... deze dagen. Mag diezelfde Geest zijn echtgenote, de kinderen, de kracht geven om deze periode moedig te beleven. Daartoe vraag ik ook de bijzondere bijstand van de aartsengelen, die we vandaag herdachten.

      Verwijderen

Een reactie posten