zondag, 18 sept 2022

Reacties

  1. AnitA uit Nijmegen18 september 2022 om 05:48

    Op deze Vredeszondag bid ik voor Vrede. Laten we iedere ander behandelen zoals we zelf behandeld willen worden. Degene naast ons, thuis, je buren, je collega’s, andere verkeersdeelnemers, mensen die wanhopig zoeken naar een veilige plek om in te leven, ‘dat vervelende mens’ of die irritante vrouw of man die we het liefst uit de weg gaan.
    Hoe moeilijk ook, laten we stilstaan bij de vraag hoe we zelf in een vergelijkbare situatie behandeld zouden willen worden

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik wil uw gebed vragen voor een zuster wiens geloofsleven soms donker en twijfelend is. Moge God haar doorheen deze tunnels loodsen ook al 'voelt' zij Hem niet.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Carolijn Mag ik gebed vragen voor mijn spierziekte dat hij stopt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mag ik uw gebed vragen voor een moeilijke situatie die nog lang kan aanslepen en waarvan de uitkomst nog niet kan uitgemaakt worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik verneem deze voormiddag over iemand dat zij deze week de ziekenzalving zal krijgen in het licht van een mogelijk nakend sterven. Moge de Heer haar vrede geven, en haar voorbereiden op haar thuiskomst.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik neem al die intenties mee in mijn gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heer ik weet niet wat ik.moet doen in deze situatie .Wilt u mijn helpen ?
    Ik bid mee voor de intenties

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten