zaterdag, 17 sept 2022

Reacties

  1. Ik vraag gebed voor een vader, van twee zonen, die op sterven ligt. Ik vraag ook gebed voor zijn vrouw, zijn zonen en ouders en grootouders. Moge Moeder Maria hem begeleiden naar onze Vader die barmhartig naar hem omziet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag uw gebed voor iemand voor wie het licht binnenin helemaal dreigt te doven.
    Heer, zegen haar, geef haar vrede, geef haar uw licht. Moge zij mensen ontmoeten die haar helpen uw vrede te dragen.
    Moge zij U leren kennen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gebed gevraagd voor 2 zieke mensen. Mogen zij vlug beterschap ondervinden en genezen! Dank!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil een kaars branden voor mijn ouders.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor al jullie gebeden bid ik mee samen met jullie ook .
    Ik vraag om mijn hart méér en méér voor Christus te openen ,zodat alle angst en ik zucht er uit verdwijnen !
    Leer mij en ons het goeie zaad zijn ,zodat we groeien in Zijn Liefde !
    Dank U Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vraag nog een gebed voor mijn op Valentijndag nl.14/02/2022 plots (tussen 7 en 8 u 's ochtends) overleden oudste dochter (ze was 50 jaartjes geworden op 28/09/2021) : onze Annemouchke, die als gehandicapte medemens verbleef in Sint Oda te (Over)Pelt in Limburg alwaar ze ook plots overleedt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Opdat uw gebed voor de gehandicapte dochter door Maria naar haar Zoon mag geleid worden! Ook voor mijn dochter vraag ik geneeskracht naar ziel en lichaam en dat zij zich zou mogen keren naar de 3Ene God.

      Verwijderen
  7. Graag bid ik met jullie mee voor alle intenties en smeekbeden. Sterkte !

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid ook mee, en ik vraag nog een gebed voor mijn zieke medezusters. Heer, verhoor ons, we hebben uw hulp zo nodig!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten