vrijdag, 23 sept 2022

Reacties

  1. Laten wij bidden voor het stoppen van de oorlog in de Oekraïne. En ook voor de oorlogen in andere werelddelen. Tot onze Broeder en Heer Christus Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Laten bidden voor het einde van die vreselijke oorlog !!!!!EN voor alle mensen die verblijven in verzorgings en verpleeghuizen !!!!!! VAAK IN EENZAAMHEID !!!!!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid om zegen over mijn moeder die vandaag jarig is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid voor alle intenties hier aangehaald.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid ook mee voor alle intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ook! En ik wens de Moeder van Kris een Gelukkige Verjaardag.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Maak "Het Onze Vader" waar in doen en laten,en lees elke dag de Bijbelse citaten (totaal) van Kris

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties

    1. Gefeliciteerd lieve Mevrouw.
      VREDE , EN ALLE GOEDS DIT JAAR...
      In hart en gebed verenigd met alle mensen die lijden,om welke reden ook

      Verwijderen
  8. Ik bid ook mee. Lieve Heer, wees ons nabij bij alles wat we doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten