donderdag, 22 sept 2022

Reacties

  1. I.k vraag om zegen voor onze zoon, die zijn werk kwijt is geraakt en heel weinig nachtrust heeft. En bij wie een baby op komst is.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vraag een gebed voor iemand die het moeilijk heeft met roddels en valse beschuldigingen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vraag gebed voor genezing van mijn jongste zoon en genezing van een kleindochter ...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Laat ons bidden voor wereldvrede genade vragen aan God voor alle onschuldige slachtoffers ..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laten we vooral vragen om de leidinggevende mensen met wijsheid en inzicht te laten handelen. Dat zij mogen inzien hoe zij de mensen moeten leiden en de wereld weer gelukkiger kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid voor mijn man die een vreselijk fietsongeluk heeft gehad en beginnende dementie heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Blijf mij nabij zodat ik wat meer zelfvertrouwen mag krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heer Jezus, hoor en verhoor al onze gebeden hier neergeschreven.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik bid mee voor al deze intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik bid ook mee voor al deze intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wij bidden U verhoor ons heer. Voor alle intenties dat we Uw steun mogen ervaren en ons stekte geven in moeilijke perioden.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lof en dank Heer voor al deze mensen die hun vertrouwen op U stellen.
    Zelf bid ik ook voor de moeilijkheden bij mijn kinderen. Dank Heer want zij zijn geborgen in uw hand!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten