woensdag, 21 sept 2022

Reacties

  1. dat we meer verdraagzaam mogen zijn in de familie, en minder geldzuchtig

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze dagen komen vele bisschoppen van overal ter wereld samen in Rome met paus Franciscus. Moge de Geest onder hen waaien in hun samenzijn en doorheen de woorden die gesproken worden.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor een collega en haar gezin.
    Dat er een oplossing mag komen voor het drankmisbruik en bedreigingen van haar man.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid voor dit gezin dat de man tot bezinning komt.

      Verwijderen
  4. Voor vrienden de me zeer dierbaar zijn. Dat ze het geluk mogen ontvangen om opnieuw ouders te worden. AMEN

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Voor een goede afloop van verkoop woonst.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid voor alle intenties die hiervoor zijn neergeschreven.
    Ik dank God De Vader voor mijn gezondheid die door doktershulp goed is. Moge ik volgende week weerom goed nieuws ontvangen. Vader hou me in Uw handen bewaard.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik wat meer vertrouwen in mezelf krijg.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kris.... wat is `t weer een opsteker vandaag, vooral dat ongeduldig engeltje,zo zie ik `t ook,als mens wil je ook resultaten zien,maar bij Jezus van Nazareth ontbreken die.... dat komt er van als je je naaste liefhebt als jezelf,al word je er nog zo door beschadigd (schandalig aan `t kruis opgehangen door mensen die `t beter weten) Dank Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  9. We bidden om steun voor onze dochter. Dat ze gelouterd uit deze periode mag komen en terug het geluk mag vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik bid met jullie allen mee, en ik dank de Heer dat deze moeilijke dag goed verlopen is.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten