zaterdag, 1 okt 2022

Reacties

  1. Ik wil laten bidden voor een medezuster die al vele maanden ziek is en nu thuis is op de zorg afdeling dat God haar de gezondheid geeft dank u wel ik bid mee met u

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede Vader,
    Ik mag U Vader noemen omdat Gij aan de oorsprong ligt van mijn bestaan. Bescherm ons voor alle kwaad en geef vrede op deze wereld.
    Waarom zijn er mensen die zo belust zijn op macht, dood en vernieling?
    Zegen de mensheid met Uw Heilige Geeft en bemoedig ons om het goede te doen.
    Amen

    Ik bid ook voor die medezuster die al zo lang ziek is.
    Vader, wees haar nabij en draag haar doorheen deze dagen.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, blijf mij nabij bij alles wat er gebeurt vandaag. Ook tijdens angst en onrust.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Anoniem
    Help me bidden voor een zieke vriendin opdat de behandelingen die zekrijgt goed hun werk zouden doen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. voor vrouw in grote moeilijkheden om uitzicht

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Uit dankbaarheid om verkregen gunst

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wil mee bidden voor een gehuwd koppel waarvan de vrouw in een psychiatrische kliniek is opgenomen, en nu ook een kleindochter heeft verloren, door zelfdoding.ยต

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik bid mee voor de intenties.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dank voor deze fijne dag met zon. Heerlijk gewerkt in de tuin met vrienden.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik bid ook mee voor al die mensen die het moeilijk hebben. Heer, geef hun moed, en zegen degenen die met hen begaan zijn en proberen ze te helpen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten