dinsdag, 20 sept 2022

Reacties

  1. Ik wil uw gebed vragen om zegen over een overleg deze voormiddag op het werk.
    Moge God bij ons zijn, ons licht en leiding schenken.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik wil gebed vragen voor mijn 5 kinderen en 11 kleinkinderen die ik al 8 jaar niet heb gezien.
    Dat narcisme ontdekt mag worden, dat de ogen van de kinderen open mogen gaan en ook zij niet het slachtoffer worden van hun vader's gedrag. Help ons Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik bid voor u en uw gezin, kinderen en kleinkinderen.

      Verwijderen
  3. Reacties
    1. herkenbare situatie... ik bid ook voor de narcisten die niet beseffen wat zij anderen aandoen.

      Verwijderen
    2. Ik bid mee voor uw gezin, en voor u, want het moet zeker heel pijnlijk zijn. Sterkte!

      Verwijderen
  4. bid ook met mij mee,want mijn autistische zoon wist ons allemaal te hersenspoelen door zijn overtuigend integer gedrag,helaas kon hij niet zijn verantwoording nemen, en beging een grote fout, nu staan al mijn kinderen nog achter hem,en willen niets meer met mij te maken hebben, en `t gaat over de erfenis. Moeder van 7 kinderen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Lieve Heer wil elke dag opnieuw bij UW kinderen blijven hen genezend aanraken en kracht geven aan hen die lijden luister naar ons smeken

      Verwijderen
  5. ik bid mee, ...ook voor een famililid die vandaag een operatie ondergaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Voor elk smeekgebed, voor elke vraag om oplossing of steun bid ik intens mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid voor iedereen die door het toedoen van een ander lijden.
    Heer ontferm u over ons.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Lieve Heer, blijf mij nabij zodat het goed blijft gaan met mij. Dat ik ook wat meer vertrouwen in mezelf heb.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten