zaterdag, 24 sept 2022

Reacties

  1. Graag een gebed voor S. ! Veel dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank voor de dag van gisteren dat we met onze kleinzoon samen met de andere grootouder een zoektocht van de school konden doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hopend op betere tijden met de steub van OLV Dank

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer,
    ik dank U voor de vrede die Gij in iemands hart hebt gelegd. Blijf deze persoon nabij, sterk hem in zijn leven. Moge hij de weg vinden naar U.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dank u voor kracht die ik dagelijks mag ontvangen . En mijn geloof in U God te mogen hervarren blijf mij steunen in mijn toestand van uit mijn ziekenhuis zetel . Ik ben U zo dankbaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bidden jullie ook voor mij aub ?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik bid ook voor u en alle andere mensen . Dat God u mag dragen wanneer het moeilijk wordt. Dat Hij u met zijn Liefde mag aanraken en dat geloof en vertrouwen het mag halen van neerslachtigheid en wanhoop.
    Heer sterk ons
    Dank U
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten