dinsdag, 27 sept 2022

Reacties

  1. Vader, geef dat straks de resultaten straks goed moge zijn.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid om kracht en steun voor Robin en Rianne.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Graag bid ik met jullie mee voor alle intenties. Aub goede God ook voor mij goede afloop eventuele operatie nieuwe knie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor hen die voorgaan in geloof. Kerkleiders, Imans, Rabijnen,...
    Dat ze hun weg niet alleen gaan maar klankborden hebben endat ze hun geesten daarvoor openstellen. Zoals ook de lln bereid waren naar Jezus te luisteren toen Hij hen terecht wees.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Goede morgen, dank de Heer voor deze nieuwe dag! Met allen die hierboven bidden en vragen om gebed, laat ons samen bidden. Ook vraag ik de Heer van alle leven, mijn dochter haar draagkracht te versterken wanneer zij het resultaat krijgt v d onderzoekingen die zij ondergaan heeft omdat kanker werd vastgesteld. Dank!

      Verwijderen
    2. Graag bid ik mee voor uw dochter om draagkracht in het vertrouwen dat de Heer kracht naar last schenkt. Ik weet waarover het gaat als men de diagnose kanker krijgt, heb het zelf meegemaakt. Laten we hoop en vertrouwen hebben.

      Verwijderen
  5. Wilt U mij dragen. Laat mij voelen dat U er bent, elk moment van de dag zodat ik mijn angst de baas kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De dag is bijna voorbij... Ik bid met jullie allen mee. Heer, verhoor ons gebed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Graag bidden voor genezing van dochter die geopereerd is van nieuwe heup heeft heel veel pijn dank u

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten