zondag, 5 sept 2021

Reacties

  1. Goede Vader, Gij kent mij en Gij weet wat er in mijn leeft.
    Sta me bij en geef mij kracht. Vergeef mijn zonden en begeleid me vandaag.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vraag een gebed dat mijn operatie van cataract morgen net zoals de eerste goed mag verlopen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Jezus, dank voor de Wil van Onze Vader te volbrengen ,God dank voor Jezus te zenden / dank voor het hele heilsplan met ons mensen. Dank H.Geest. Dank Moeder Maria voor je “ ja-woord”. En dank u Sint Jozef voor u goede zorgen voor u gezin en de Wil van God uit te voeren. Ook wil ik alle Engelen en Heiligen danken om Jezus te volgen en te dienen… ik bid graag voor alle mensen hun intenties .🌸🙏🌸

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, ik bid om zegen over mijn ouders, die fysiek sterk achteruit gaan. Geef hen een liefdevol samenzijn, een vredevol hart, en mensen rondom hen die hen met veel minne nabij zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wilt U mij dragen bij alles wat ik doe. En laat mij ook open gaan. Effeta

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer,

    We dragen deze bovenstaande inties mee in ons gebed

    Wilt U over mijn gezin, familie en mensen met en voor wie me mee moeten samenwerken Uw bescherming en Uw genaden van bereidwilligheid en éénheiden begrip , inzicht uitstorten

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten