woensdag, 8 sept 2021

Reacties

  1. Lieve Heer, onze lieve vrouwke

    Zegen en besdcherm de mensheid en red de zilen in het vagevuur

    graag vraag ik bekwame en voldoende werkkrachten die mij kunnen bijstaan in mijn dagtaken zaterdagmiddag en zondagmiddag

    Dankjéwél en een gezegende dag voor iedereen ; verenigd in gebed

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer, ik smeek U leg de gepaste woorden in onze mond en in ons hart !
    Elke dag weer en U zo zichtbaar maken bij ieder die U op ons pad zet ! Dank U Jezus !
    Zo gaan we naar U en onze Vader ,gesterkt door Uw Geest !!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wees mij nabij zodat ik geen angsten krijg. En ik bid voor een veilige reis vandaag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer Jezus, Gij zijt onder de mensen gekomen om ons de weg te tonen.
    Sterk ons opdat wij nooit dit pad verlaten voor afgoden zoals geld, macht of eigenbelang.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten