vrijdag, 24 sept 2021

Reacties

  1. Heer, ik bid dat uw Geest mag waaien in een belangrijke beslissing die moet genomen worden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer,
    Dank U omdat U er gisterenavond bij was tijdens het gesprek.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goede Vader, zegen mij en mijn dierbaren.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer wees bij me vandaag en leidt mijn leven. Leer me rust te vinden zodat ik weer geen paniekaanval krijg.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heer, omring mijn dochter met uw liefde, genees haar, dat ze weer gezond wordt.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve heer,

    Kom met Uw barmhartige liefde in het hart van mijn man ; breng er Uw genade en verbinding en véél begrip en geduld . Ik smeek het u

    dankU

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lieve Jezus en Maria,

    Geef sterkte en kracht aan de echtgenoot en kinderen van mijn overleden zus die zoveel hield van Onze Lieve Vrouw en nu overleden is.
    Moge mijn lieve zus gelukkig zijn in de hemel. DANK!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten