maandag, 27 sept 2021

Reacties

  1. Aan allen die vandaag Sint-Vincentius vieren: een mooi, blij en vredevol feest. Moge God jullie allen zegenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, dat ik iets kan uitpraten met een vriendin. Dat ik hierdoor mijn rust terug krijg en er niet meer zo overstuur mee rond loop.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee, en vraag de Heer u zijn Geest te sturen, dat ge een goed gesprek moge hebben met die vriendin, en dat ge allebei hierdoor weer rust en vrede moge vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid ook mee, en vraag dat de Heer dit gesprek zegent. Dat het tot iets goeds mag leiden. Ik bid ook om te danken voor alle lieve en steunende mensen om me heen. Dat ik steeds mag beseffen dat mijn keven veel zinvoller is als ik uetsvkan betekenen voir de ander en de wereld. Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Laat ons bidden dat mijn broer en zus hun A-brevet halen. Ik wil hen daarbij zoveel mogelijk helpen.
    Ik vraag U laat hen het aub halen dan zal ik heel trots op hen zijn

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten