dinsdag, 14 sept 2021

Reacties

  1. Vader Danku voor deze mooie tijd waarin wij uw grootsheid mogen ervaren in de mooie natuur.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wees bij me vandaag en leidt mijn leven. Leer me rust te vinden in alles wat ik doe en Uw aanwezigheid te voelen. En voor iemand die op sterven ligt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer,

    DankU voor alles van de voorbije week ; de goeie mensen en zoveel meer

    Leid mij in alles wat financieel inhoud; jij kent mij
    tov van iedereen ...
    Wil je me ook helpen met mijn gezondheiod en de zorgen die ik momenteel rond mij heb
    Om méér rust te vinden en niet te klagen maar om ze méér te kunnen dragen en verdragen en dieper te vertrouwen en los te laten

    Stort Uw geest uit in het hart van de mensen en in de wereld en in éénieder in ons gezin ; dat er liefde , éénheid en vrede en rust kan komen

    DankU

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten