dinsdag, 28 sept 2021

Reacties

  1. Goede Vader, Ik bid u om e een goed resultaat vandaag.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede Vader Deze morgen bid ik speciaal voor mijn zieke broer .Dank U God voor allen die hem omringen Trees

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, ik bid voor B. die vandaag precies negen jaar geleden gestorven is. Ik weet dat ze veilig bij U is. Ik mis haar. En wilt U mij helpen de juiste keuze te maken over iets waar ik moeilijk over kan beslissen. Dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Om Gods Geest in al onze gesprekken ... wees ons nabij Heer & Maria & alle engelen en heiligen

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik bid mee voor al jullie intenties !
    Mijn bede is "Heer help me om ook mijn kruisçof kruisjes )te dragen ! Om zo Uw Liefde waar te maken !"
    Dank U Heer en ook met een vleugje humor !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel heel graag vraag ik u gebed voor Myrthe… ze is 16 weken zwanger en hoop vandaag goed nieuws te krijgen ivm de laag ingeplante moederkoek… soms al bloedverlies … moge haar kindje gezond en wel mogen groeien πŸ•ŠπŸ•ŠπŸŒΈπŸ•ŠπŸŒΈπŸŒΈπŸ•ŠπŸ•Š

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. IK bid mee voor de goede gang van zwangerschap.
      God bescherm dit ongeboren kindje.
      Amen

      Verwijderen
  7. Ik bid mee voor al die intenties. Heer, verhoor ons!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten