donderdag, 16 sept 2021

Reacties

  1. Lieve Heer,

    Ik vraag om Uw zegen en genade aan allen aan wie ik mijn gebed heb beloofd

    Danku
    We bidden verder van harte mee voor alle intenties van Maria

    Dank

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer geef ons de wijsheid om elkaar niet te veroordelen ,maar wel met Uw oprechte Liefde te benaderen !
    Dank U Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wilt U mij nabij zijn zodat ik me weer wat stabieler voel en geen last heb van angst.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank U voor deze fijne dag. en het zwemmen in de zee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag uw gebed voor een gezin dat heel erg onder het alcoholisme van hun vader lijdt.
    Heer, wees hen nabij en dat de papa geraakt mag worden door Uw liefde.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten