maandag, 20 sept 2021

Reacties

  1. Bij het begin van deze nieuwe week ...een nieuwe dag ons gegeven ,Blijf bij ons Heer !
    In vreugde en verdriet in gezondheid en ziekte !
    Leer ons meer en meer ons héle wezen en ons hart te openen voor Uw Aanwezigheid !
    Sta alle zieke mensen bij waarvoor ik bid !
    Dank U Heer !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid voor genezing de zenuw klachten van mjn dochter, moeder van drie kinderen.We maken ons zorgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wilt U bij mij blijven zodat ik meer en meer Uw aanwezigheid mag voelen bij alles wat ik doe vandaag en waar ik angst voor heb. Laat Uw liefde het overwinnen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank voor het zwemmen in de zee. Zo mooi elke keer, ik voel me dan ook helemaal "een" met de schepping.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede God, schenk aan een zeer zwaar zieke een rustige nacht; mogen dit bijdragen tot zijn welbevinden; moge zijn slaap helend zijn, zodat hij beter kan worden. Mijn vraag : graag meebidden a.u.b.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten