donderdag, 9 sept 2021

Reacties

  1. Lieve Heer,

    Om Uw zegen en bescherming over de werkvloer en de contexten die dienen opgelost te worden tegen zaterdagmiddag en zondagmiddag , om genezing van iemand met kanker ,

    Smeek ik om Uw genade , alsook voor alle families ; om vrede en vrede in hun hart

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schenk mij Uw Vrede Heer ! Leer mij mijn vijanden lief te hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid om zegen over een ontmoeting deze namiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor die intenties,en van harte wil ik Jeanne (die hier in juli een intentie heeft geplaatst) feliciteren met haar 80ste Verjaardag. Proficiat, Jeanne! Ik bid voor je en vraag de Heer je rijkelijk te zegenen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, ik bid voor kracht en uw nabijheid. En voor C. die op sterven ligt. Dat zij niet meer pijn hoeft te lijden.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten