woensdag, 29 sept 2021

Reacties

  1. Lieve Heer,

    Om Uw zegen en bescherming over iedereen die verjaart vandaag en om een gezegende dag voor éénieder

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid om zegen over een belangrijk gesprek deze namiddag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leer ons voor elkaar als engelen te zijn !Een vurig gebed voor een van mijn zonen ,die vandaag ook geconfronteerd wordt met een netelig gesprek in verband met zijn werk !!!Dank U Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve Heer, laat Uw engelen ook bij mij zijn en iedereen die het nodig heeft. Ook voor twee vrouwen die me lief zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede Vader, Ik dank u omdat u mijn bede verhoord hebt en ik gisteren bij de consutatie in de kliniek zeer goede berichten kreeg over mijn gezondheidstoestand.
    Op u bouw ik mijn vertrouwen en vraag vergiffenis om mijn fouten.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid mee voor die intenties, en met Mensondermensen dank ik de Heer voor het goede resultaat van de consultatie. Het is een goed idee om ons, als het mogelijk is, te laten weten hoe iets waarvoor we gebeden hebben zich verder ontwikkeld heeft.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten