zaterdag, 18 sept 2021

Reacties

  1. Vader, zegen onze kleindochter die vandaag gevormd wordt.
    Inspireert haar met uw genade opdat ze leeft naar uw woord.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Heer, wilt U mij nabij zijn zodat het weer een dag mag zijn zonder angsten. En voor mijn vriendin die het moeilijk heeft. En voor alle mensen waar ik van hou.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid Heer om een goede oplossing en Uw nabijheid bij een moeilijke beslissing... dank U wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer wil al deze gebeden aanhoren !
    Mijn verzuchting is U steeds meer te kennen en er naar léven zoals Maria onze Moeder !
    Help mij mijn hart steeds meer en meer te openen voor Uw Aanwezigheid en bevrijdt me van angst en zelfzucht !

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten