zondag, 7 maart 2021

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Goede God, door het sterven van mijn schoonbroer besef ik eens te meer dat ons leven hier eindig is.
    Vervul mij met uw genade opdat ik steeds meer naar U kan toegroeien.
    Wees iedereen nabij die van een familielid of vriend afscheid moeten nemen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heer,
    Zegen en bescherm de Paus tijdens zijn vredesreis doorheen het twee stromen land Irak.
    Beroer de inwoners opdat ze kiezen voor Vrede en leiders die hun vertrouwen waard zijn.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, laat ons elkaar benaderen als zusters en broeders

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vader,
    zie naar ons mensen om.
    Help ons, zoals Paus Fransiscus zegt, haat om te smeden tot Liefde. Uw Liefde.
    Help de mensen die verteerd worden door wrok tov anderen die hen onrecht hebben aangedaan in te zien dat wrok mensen kapot maakt.
    Laat er barsten in de duisternis komen waarlangs Uw Licht de harten verwarmt en de geesten verlicht.
    Ik denk heel speciaal aan alle mensen die gescheiden zijn en mede daardoor geen perspectief en hoop meer hebben.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wees mij nabij deze dag, opdat ik meer rust voel en per dag kan leven.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik bid me voor al die intenties, ook voor de zus en familie van Pelgrim. Moge de Heer hen zegenen, en hun troost, kracht en hoop geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank U dat deze dag redelijk goed ging.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten