woensdag, 3 maart 2021

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Voor anoniem die een borst operatie moet ondergaan en de chirurgen.
    Wees hen nabij, schenk moed, vertrouwen en volharding en dat alles vlot mag verlopen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee.
    Vader wees met die persoon begaan.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer ,

    DankU voor het gebed van allen cfr. borstoperatie

    Om Gods zegen over ons gezin en de familie die nu in héél moeilijke vaarwateren komen
    Wees in elk van ons met Uw Heilige Geest en werk in ons allen

    danku

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik blijf voor jullie allen bidden. Dat de borstoperatie goed moge verlopen, gevolgd door een spoedig herstel. Veel moed voor de zieke, en ook voor de hele familie. Moge de Heer jullie allemaal zegenen en julie helpen goede oplossingen te vinden voor de problemen.

      Verwijderen
  4. Lieve Heer, ik leg mijn leven in Uw handen. Wees mij nabij in mijn onrust.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, U weet waarom

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten