donderdag, 11 maart 2021

Reacties

  1. Heer God, moge er Vrede komen over familie ... waar de relaties zo muurvast zitten.
    Ik dank U.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vader, geef vrede waar er ergernis is.
    Zegen deze dag met uw genade.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heer, zegen mijn mama en papa.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik bid mee voor die intenties, en ook voor de intentie die gisteren door Jeanne werd aanbevolen: die dame die plotseling haar zoon verliest, nadat ze pas haar man heeft verloren, en eerder al een dochter... Verschrikkelijk! Moge de Heer haar troost en sterkte geven, ook aan de overblijvende zoon, die nu alleen overblijft om zijn moeder te helpen. Zegen hen beiden, Heer, en neem de pas overleden zoon op in uw vrede.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wilt U mij dragen deze dag en mij nabij zijn bij alles wat ik doe.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer,

    We bidden mee voor alle bovenstaande intenties & vragen om zegen en bescherming van alles wat financien aangaat in ons gezin, werk en familie . DankU

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten