zaterdag, 6 maart 2021

 Laat ons bidden ...

Reacties

  1. Lieve Heer ,

    Kom mij ter hulp op mijn zwakheden en bezorgheden
    breng mij U Heilige Geest en rust

    Danku

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vader,
    Zegen het Iraakse volk, schenk hun leiders de gave van het gezond verstand en bereidheid tot vredevol samenleven.
    Bescherm en leidt ook onze Paus.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lieve Heer, wees mij nabij in mijn zorgen. En wilt U mij rust geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Bedankt voor deze toch nog fijne dag!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goede God,
    Neem ons dierbaar familielid Willy die we vandaag ten grave hebben gedragen op in uw licht en wees hem genadig.
    Hij was heel zijn leven de vriendelijkheid zelve en zijn geloof was rotsvast.
    Hij was een papa van drie prachtige kinderen en een opa van drie mooie kleinkinderen.
    Geef mijn zus kracht en moed om nu alleen verder te gaan en warme liefde te krijgen van iedereen om haar heen.
    Amen

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten