zaterdag, 27 maart 2021

Reacties

  1. Lieve heer ,

    Ik kom om jou genade en zegen vragen over ons werk , ons gezin en om vrede in de familie voor éénieder
    danku

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik bid mee met jou ook voor mijn gezin en familie .
    Mochten in deze speciale tijden méér mensen spijts alles in vrede en verdraagzaamheid léven ...zich naar God richtend ! Dank U Heer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik bid mee voor jullie intenties, en voor de intenties van al degenen die onze gebedshoek bezoeken. Bid ook a.u.b. voor mijn broer, die het moeilijk heeft... en voor mij. Ik wens iedeeen een gezegende Goede Week!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heer, dank u voor deze dag.
    Dank u dat we voorelkaar mogen bidden.
    Wilt u mij kracht en uw liefde geven.
    Amen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lieve Heer, wilt U mij dragen zodat ik meer kracht en rust krijg.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lieve Heer, wees mij nabij.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten